Θέατρο Πορεία: όλες οι παραστάσεις της νέας σεζόν 2018-2019/ τι μάθαμε στη συνέντευξη τύπου

Από την/τον Βασίλης Νάτσιος | 17 Σεπτεμβρίου 2018

00000

Μείνετε δίπλα μας και… η αυλαία δεν θα κλείσει ποτέ! Αυτό υπόσχεται το Θέατρο Πορεία που φέτος κλείνει 20 χρόνια επιτυχημένης …πορείας και το γιορτάζει με τρεις νέες παραστάσεις και μία επανάληψη. O Δημήτρης Τάρλοου και οι συνεργάτες του, υποδέχτηκαν δημοσιογράφους και ανθρώπους των ΜΜΕ για να παρουσιάσουν το πρόγραμμα της νέας σεζόν 2018-2019.

3

Οι παραστάσεις που ανεβαίνουν φέτος στο Θέατρο Πορεία είναι οι εξής:

6a

Το Ευχαριστημένο

Για 13 μόνο παραστάσεις, από 21 Σεπτεμβρίου έως 7 Οκτωβρίου 2018

Μετά τη μεγάλη επιτυχία του Το Ευχαριστημένο,  το μυθιστόρημα της Μαρίνας Καραγάτση που απέσπασε το Βραβείο του περιοδικού «Διαβάζω» το 2009, θα επαναληφθεί στο Θέατρο ΠΟΡΕΙΑ, από 21 Σεπτεμβρίου και για 13 μόνο παραστάσεις.

Το Ευχαριστημένο, σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Τάρλοου, αγαπήθηκε από το κοινό και απέσπασε ενθουσιώδεις κριτικές, τόσο για την προσέγγιση του πρωτοτύπου και τις ερμηνείες των ρόλων, όσο και για τη συζήτηση που προκάλεσε πάνω στην καλλιτεχνική προσωπικότητα και τον ρόλο της ως οικογενειάρχη, αλλά και στη σχέση πατέρα-παιδιού εν γένει. Η διασκευή του μυθιστορήματος, που μετατρέπει τους απολογητικούς, απολογιστικούς και συγχωρητικούς μονολόγους σε πλήρες θεατρικό έργο και που υπογράφει η Έρι Κύργια, μας μεταφέρει στο σπίτι της οικογένειας του συγγραφέα Μ. Καραγάτση. Μέσα σε τρεις ημέρες αγρύπνιας του λογοτέχνη και μέσα από το βλέμμα της μικρής Μαρίνας, αποκαλύπτονται όλα όσα στοίχειωσαν και πλήγωσαν μία από τις πιο γνωστές οικογένειες της Ελλάδας, ή απλώς μία οικογένεια. Και αν οι σκοτεινές στιγμές υπερέχουν των φωτεινών, η συμφιλίωση με το παρελθόν αποδεικνύεται ο μόνος δρόμος.

5a

Η Μαρίνα Καραγάτση είπε:
Το Ευχαριστημένο δεν είναι μια βιογραφία για τον Καραγάτση, υπάρχει και ο Καραγάτσης, αλλά ήταν  ένα τάμα που είχα κάνει στον εαυτό μου από μικρή να γράψω την ιστορία της αγαπημένης μου Λασκαρώς ή Δέσποινα όπως την έλεγαν στην πραγματικότητα, της Ανδρειώτισας που ήρθε στο σπίτι μας όταν γεννήθηκα και έφυγε όταν ήμουνα 20 χρονών και την αγάπησα πολύ.  Η Δέσποινα ξεκινώντας μικρό κοριτσάκι στην Αλεξάνδρεια βρήκε δύσκολες καταστάσεις που σφράγισαν όλη τη ζωή της. Αυτό ήθελα να γράψω και μαζί με αυτά μπαίνει και η οικογένεια και ο πατέρας μου, ο Καραγάτσης με τον οποίο είναι γνωστό ότι είχα μια γλυκόπικρη γεύση. Οποιοσδήποτε έχει σκοπό να δει τη βιογραφία του Καραγάτση να μην έρθει να δει Το Ευχαριστημένο, γιατί δεν πρόκειται για τη βιογραφία του. 

Συντελεστές:

Διασκευή: Έρι Κύργια

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου

Σκηνικά – Κοστούμια: Ελένη Μανωλοπούλου

Μουσική: Nalyssa Green

Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου

Σχεδιασμός μακιγιάζ: Εύη Ζαφειροπούλου

Σχεδιασμός κομμώσεων: Χρόνης Τζήμος

Βίντεο: Βάσια Αναγνωστοπούλου

Βοηθοί σκηνοθέτη: Δήμητρα Κουτσοκώστα, Θωμαΐς Γκερλεκτσή

Βοηθός σκηνογράφου – ενδυματολόγου: Αλέξανδρος Γαρνάβος

Εκγύμναση ηθοποιών: Χριστιάνα Κοσιάρη

Φωτογραφίες-trailer: Βάσια Αναγνωστοπούλου

Διανομή:

Λασκαρώ: Καίτη Μανωλιδάκη

Μαρίνα: Σίσσυ Τουμάση

Μίνα: Σμαράγδα Σμυρναίου

Νίκη: Ειρήνη Δράκου

Καραγάτσης: Χρήστος Μαλάκης

Ημέρες & ώρες παραστάσεων:

Από 21/9/2018 έως 7/10/2018:  Τετάρτη και Κυριακή στις 20:00, Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 21:00

Τιμές Εισιτηρίων: κανονικό 16 ευρώ, senior (άνω των 65): 14 ευρώ, φοιτητικό, νεανικό (κάτω των 22), ανέργων: 12 ευρώ

Εισιτήρια θα διατίθενται με προσφορά προπώλησης: 12€ (αρχική τιμή 16€) μέχρι και την ημέρα της πρεμιέρας (21 Σεπτεμβρίου).

Διάρκεια: 90 λεπτά, χωρίς διάλειμμα

000000

Ένα Φεγγάρι Για Τους Καταραμένους

Για 10 μόνο παραστάσεις, από 8  Οκτωβρίου έως 6 Νοεμβρίου 2018

Το θέατρο Πορεία, μετά τη Σκακιστική Νουβέλα του Στέφαν Τσβάιχ, συνεργάζεται ξανά με τη Μαριλίτα Λαμπροπούλου και την ομάδα Zero Gravity και ανεβάζουν το Ένα Φεγγάρι Για Τους Καταραμένους (1943) του Ευγένιου Ο’ Νηλ, από 8 Οκτώβριου 2018, σε συνεργασία με την εταιρία θεάτρου Ακτίς – Μοντέρνοι Καιροί.

Πρόκειται για το κύκνειο άσμα του μεγάλου Αμερικανού συγγραφέα (βραβευμένου με Νόμπελ Λογοτεχνίας και τέσσερα Πούλιτζερ), που παρουσιάζεται στην Ελλάδα για πρώτη φορά έπειτα από 20 χρόνια, σε καινούργια μετάφραση και με διαφορετική ματιά. Έργο γεμάτο αυτοβιογραφικά στοιχεία, μια προσωπική κατάθεση του Ο’ Νηλ γύρω από την ταραγμένη οικογενειακή ζωή του, μια συνέχεια του αριστουργήματός του Το Μακρύ Ταξίδι της Μέρας Μέσα στη Νύχτα. Με πυρήνα τις σπαρακτικές σχέσεις των προσώπων, η παράσταση επιχειρεί να διανοίξει έναν νέο φαντασιακό χώρο στον ρεαλισμό του Ο’ Νηλ, που θα επικοινωνεί με τις αλήθειες του καθενός μας. Στο Ένα Φεγγάρι για τους Καταραμένους, μια μέρα κωμωδίας και μια νύχτα τραγωδίας συνθέτουν ένα ευδιάθετο purgatorium και ένα πικρό paradiso.

Υπόθεση

Σε έναν ξεχασμένο τόπο, τρία πρόσωπα έρχονται αντιμέτωπα με την επιθυμία τους και την ανεπάρκειά τους. Ο αλκοολικός, ξεπεσμένος ηθοποιός Τζιμ Ταϊρόν, μαθημένος  στη ζωή του Μπρόντγουεϊ και στις νυχτερινές κραιπάλες της Νέας Υόρκης, βρίσκεται για λίγο σε μια άγονη επαρχία, σε ένα κτήμα που σύντομα θα γίνει δικό του. Εκεί συναντιέται με τη Τζόσι Χόγκαν, μια νεαρή γυναίκα, τελείως διαφορετική από αυτές που έχει γνωρίσει ως τώρα. Εκείνη βλέπει σ’ αυτόν όλη την ευγένεια και τα ψυχικά χαρίσματα που ο ίδιος δεν αναγνωρίζει ούτε στον εαυτό του.  Ο πατέρας της Τζόσι, ο φτωχός μετανάστης Φιλ Χόγκαν, ελπίζει σε έναν γάμο ανάμεσά τους, που θα τον ξελάσπωνε από τη φτώχια και τα χρέη. Καταστρώνει απίθανα σχέδια προκειμένου να τους ενώσει. Όμως σ’ αυτή την ένωση θα υψωθούν σαν ανίκητα εμπόδια η διαφορετικότητά τους, οι ψευδαισθήσεις τους και τα φαντάσματα που τους στοιχειώνουν. Το φως του φεγγαριού  θα φωτίσει τα περασμένα και θα τους φανερώσει το αληθινό τους πρόσωπο. Με το ξημέρωμα θα έρθει μια απρόσμενη κάθαρση. Υπάρχει χώρος για το θαύμα; Ένα έργο για την εξάρτηση, το ψέμα, την ενοχή.

----------

Η Μαριλίτα Λαμπροπούλου που υπογράφει σκηνοθετικά την παράσταση είπε:

Είναι ένα έργο που μιλάει ουσιαστικά για το αν μπορούν να ξεπεραστούν οι πληγές και τα πράγματα που μας αφήνουν ένα στίγμα και αν μπορούμε  να προχωρήσουμε και να αλλάξουμε τη ζωή μας, είτε αυτές οι πληγές είναι εσωτερικές και ψυχολογικές άγνωστης προέλευσης, είτε είναι εξαιτίας μιας κοινωνικής καταπίεσης, είτε μεταφυσικές. Δεν θα ήθελα να το έχω ακουμπίσει κι αγγίξει αν δεν είχα μετατοπιστεί στη ζωή μου σαν βλέμμα και σαν διάθεση μέσα από τις δυσκολίες των τελευταίων ετών που πέρασα και προσωπικά εγώ και συλλογικά η Ελλάδα και ως χώρα και κοινωνία. 
Το κείμενο λοιπόν, απλώνεται σε πολλά επίπεδα χρησιμοποιώντας αριστοτεχνικό τρόπο γραφής. Δεν θα κάνουμε μία ακαδημαϊκή αναπαράσταση του Ο’ Νηλ, ή μια γραφική αναβίωση,  θέλουμε ένα θέαμα ζωντανό, ώστε να “σπαρταράει” η ζωή πάνω στη σκηνή, γι’ αυτό υποστηρίζεται αυτή η παραγωγή από ένα θίασο ηθοποιών για τον οποίο είμαι πολύ ευτυχής. Η παράσταση όπως και το έργο, στηρίζεται στις σχέσεις.

Συντελεστές:

Μετάφραση: Θοδωρής Τσαπακίδης, Ισμήνη Φραγκιουδάκη

Σκηνοθεσία: Μαριλίτα Λαμπροπούλου

Σκηνικά – Κοστούμια: Νίκη Ψυχογιού

Μουσική: Κώστας Γάκης, Κώστας Λώλος

Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης

Βοηθός σκηνοθέτη: Ελπίδα Τοπάλογλου

Φωτογραφίες-trailer: Βάσια Αναγνωστοπούλου

Παίζουν:  

Τζόσι Χόγκαν: Ιωάννα Παππά

Φιλ Χόγκαν, ο πατέρας της: Γιάννης Νταλιάνης

Τζιμ Ταϊρόν: Γιώργος Τριανταφυλλίδης

Στέντμαν Χάρντερ: Ιώκο – Ιωάννης Κοτίδης

Μάικ Χόγκαν: Ντίνος Γκελαμέρης

Ημέρες & ώρες παραστάσεων:

Από 8/10/2018 έως 6/11/2018: Δευτέρα & Τρίτη στις 21:00

Τιμές Εισιτηρίων:  VIP ζώνη: 18 ευρώ, A’ ζώνη: 16 ευρώ, Β’ ζώνη: 14 ευρώ, Γ’ ζώνη: 12 ευρώ, senior (άνω των 65): 14 ευρώ, φοιτητικό, νεανικό (κάτω των 22), ανέργων, ΑμεΑ: 12 ευρώ (σε συγκεκριμένες θέσεις της Α’ & Β’ ζώνης)

Εισιτήρια θα διατίθενται με προσφορά προπώλησης έως και την ημέρα της πρεμιέρας (8 Οκτωβρίου): Εισιτήρια VIP ζώνης 14€, Α’ ζώνης 12€, Β’ ζώνης 12€ (αρχική τιμή 18€, 16€ και 14€ αντίστοιχα).

Διάρκεια: 120 λεπτά, χωρίς διάλειμμα

Site: https://poreiatheatre.com/plays/ena-feggari-gia-toys-kataramenoys/

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

www.poreiatheatre.com, www.viva.gr, 11876, Αθηνόραμα.gr, Sevenspots, Reload, MediaMarkt, βιβλιοπωλεία Ευριπίδης, mymarket, Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, Vivakiosk Σύνταγμα

 2a

 Γιούγκερμαν

Από Τετάρτη 28 Νοεμβρίου

Το “βαρύ πυροβολικό” φέτος στο θέατρο Πορεία, είναι η παράσταση Γιούγκερμαν. Το μυθιστόρημα που θεωρείται το πλέον εντελές και συναρπαστικό του συγγραφέα Μ. Καραγάτση ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου. Ο σκηνοθέτης και Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Πορεία, μετά την εξαιρετικά επιτυχημένη συνεργασία του με τον Στρατή Πασχάλη στην παράσταση-σταθμό Η Μεγάλη Χίμαιρα, του ανέθεσε τη διασκευή του Γιούγκερμαν.

4a

Ο Δημήτρης Τάρλοου στο ερώτημα Γιατί ο Γιούγκερμαν; απαντά: Ποτέ δεν επιλέγω να ασχοληθώ με κάτι αν δεν έχω να πω κάτι προσωπικό. Προφανώς με απασχολεί το θέμα του ξένου. Μετά από την εμπειρία της Χίμαιρας ήθελα να επιστρέψω στον Καραγάτση και στο θέμα του ξένου γιατί με απασχολεί λόγω της δικής μου αίσθησης της ξενικότητας ή του μετεωρισμού, το τι σημαίνει ανήκω ή δεν ανήκω. Επίσης ψυχαναλυτικά με ενδιαφέρει πολύ το μυθιστόρημα. Ήθελα να εξελίξω τον τρόπο της αφήγησης, χωρίς να χρησιμοποιηθεί καθόλου ο κινηματογράφος. Να αλλάξουμε τον τρόπο της αφήγησης και να πάμε σε κάτι πιο ελεύθερο. Επέλεξα ο τρόπος να είναι σαν μια αφήγηση του ίδιου του Γιούγκερμαν λίγο πριν πεθάνει. Μέσα από τα μάτια του, λίγο συγκεχυμένη, σαν ενα φιλμ. Ο Γιούγκερμαν, αυτός ο θεόθεν αριστοκράτης και αλήτης, θα κυνηγήσει με αυτοκαταστροφική μανία τον πλούτο, τη δόξα, την εξουσία, τις γυναίκες, θα τα κατακτήσει όλα, για να συνειδητοποιήσει μέσω του συγγραφέα Καραμάνου πως για τον καθένα μας μονάχα ένα κορίτσι υπάρχει σε ολόκληρο τον κόσμο. Αυτή η σοφή μετατόπιση θα σημάνει και το αναπόφευκτο μας τέλος, όπως λέει και ο Καραμάνος: “Η μοίρα των ανθρώπων είναι ο θάνατος.” Το βασικό, το πρωταρχικό τραύμα, ανελέητο, όσο και βασανιστικό, μας στέλνει όλους στην αγκαλιά της μητέρας μας, που μας περιμένει πανέμορφη, παγωμένη κι ακίνητη, για να αναπαυθούμε για πάντα κοντά της. 

Ο πυκνοκατοικημένος κόσμος του Καραγάτση -107 χαρακτήρες- γίνονται 70 στην παράσταση μέσα από 18 ηθοποιούς/μουσικούς/χορευτές και επτά παιδάκια. 

3a

Ο Γιούγκερμαν-Γιάννης Στάνκογλου είπε: Φέτος κλείνω είκοσι χρόνια ως ηθοποιός, όταν φοιτητής στο δευτερο έτος της δραματικής σχολής ανέβηκα στη σκηνή.  Έχω κι εγώ τα εικοσάχρονα λοιπόν, μαζί με το Πορεία. Το έργο είναι ένα δύσκολο κείμενο, ένας κοσμοπολίτης που έχει κάνει πολλά και κακά και καλά πράγματα. Ένας ζωντανός άνθρωπος. Ο Δημήτρης Τάρλοου μου έδωσε τη δυνατότητα να δουλέψω στις πρόβες με ενα τρόπο που χρόνια είχα να κάνω. Έχω την τύχη να έχω όλους αυτούς τους συνεργάτες δίπλα μου να εμπιστευτώ. Πιστεύω ότι θα κάνουμε κάτι μαγικό.

10a

Ο κεντρικός ήρωας, ο Φιλανδός Βασίλης Κάρλοβιτς Γιούγκερμαν, γόνος πλούσιας οικογένειας, Ίλαρχος της Λευκής Φρουράς του τσάρου, ένας τυχοδιώκτης που παλεύει με τα φαντάσματά του, οδηγείται μετά τη ρωσική επανάσταση στην Ελλάδα. Το παρελθόν του βαραίνει ένας φόνος, μια γυναίκα που μοιραζόταν μ’ έναν Ανθυπολοχαγό, εμπορία ναρκωτικών, κραιπάλες κάθε είδους, το ποτό, η χαρτοπαιξία, οι εκβιασμοί, οι απάτες… Δαιμόνιος και αδίστακτος, στη νέα του πατρίδα ανέρχεται κοινωνικά αποκτώντας μία σημαντική θέση στην τράπεζα, πλούτο και γόητρο, ένας «αλήτης αριστοκράτης» που κάτω απ’ τον αδυσώπητο ελληνικό ήλιο θα έρθει αντιμέτωπος με τον εαυτό του, με τον αληθινό έρωτα και με το τραγικό στοιχείο.

Το μυθιστόρημα, το τρίτο του συγγραφέα, γράφτηκε το 1938, δύο χρόνια μετά τη Χίμαιρα και πέντε χρόνια μετά τον Συνταγματάρχη Λιάπκιν, μαζί με τα οποία σχηματίζει την τριλογία με τίτλο Εγκλιματισμός κάτω από τον Φοίβο. Πλάι στο ενδελεχές ψυχογράφημα του ήρωα, ο «παραμυθάς από ράτσα» Καραγάτσης στο μυθιστόρημά του αυτό απεικονίζει με γλαφυρότητα την κοινωνική και πολιτική κατάσταση της μεσοπολεμικής Ελλάδας και καταθέτει την οπτική του γύρω από τη μπολσεβίκικη επανάσταση, τον κομμουνισμό, το τσαρικό καθεστώς.

Ο διασκευαστής του μυθιστορήματος, Στρατής Πασχάλης, αναφέρει σε σχέση με το έργο του: «Στον “Γιούγκερμαν” η διασκευή ανασυνθέτει τα βιογραφικά γεγονότα του μυθιστορήματος σ’ ένα σκηνικό ονειρόδραμα που συνδυάζει το ρεαλιστικό και το παράδοξο, το ποιητικό και το γκροτέσκο. Αυτό δεν έγινε τυχαία. Την ιδέα για κάτι τέτοιο μου την έδωσε το τελευταίο μέρος του μυθιστορήματος, “Τα στερνά του Γιούγκερμαν”, ένα παραλήρημα εικόνων, γεγονότων και προσώπων όπου η φαντασία δρα ελεύθερα και υπονομεύει την πραγματικότητα. Όλο το έργο είναι ένα τεράστιο φλας μπακ που καταλήγει στην αποκάλυψη ενός γεγονότος από το παρελθόν, το οποίο σε όλη τη διάρκεια της παράστασης λειτουργεί συνεχώς, κάτω και γύρω από τα λόγια των βασικών ηρώων, χωρίς να φανερώνεται απόλυτα στον θεατή… Τάμερφορς, Πειραιάς, Αθήνα, Μυτιλήνη, Ακράτα, Θεσσαλονίκη, Κεντρική Ευρώπη, Γκρενόμπλ… Κοσμοπολιτισμός και ρίζες, μέσα σ’ έναν ξέφρενο μα και ηδονικό εφιάλτη γεμάτο πάθη, μοναξιά, σκληρότητα, μα και βαθιά ανθρωπιά.»

9a

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Διασκευή: Στρατής Πασχάλης

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου

Σκηνικά – Κοστούμια: Έλλη Παπαγεωργακοπούλου

Μουσική: Κατερίνα Πολέμη

Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου

Χορογραφία – Επιμέλεια κίνησης: Κορίνα Κόκκαλη

Σχεδιασμός μακιγιάζ: Εύη Ζαφειροπούλου

Σχεδιασμός κομμώσεων: Χρόνης Τζήμος

Βοηθοί σκηνοθέτη: Δήμητρα Κουτσοκώστα,  Θωμαΐς Γκερλεγκτσή, Ελένη Χαλαστάνη

Βοηθοί σκηνογράφου – ενδυματολόγου: Δημήτρης Αγγέλης, Αλέξανδρος Γαρνάβος, Λίνα Σταυροπούλου

Βοηθός χορογράφου: Χριστιάνα Κοσιάρη

Φωτογραφίες-trailer: Βάσια Αναγνωστοπούλου

8a

ΔΙΑΝΟΜΗ

Γιούγκερμαν: Γιάννης Στάνκογλου

Μιχάλης Καραμάνος / Σύλβεστρος: Χρήστος Μαλάκης

Ντάινα / Λίλη: Ζέτα Μακρυπούλια

Βούλα: Θάλεια Σταματέλου

Γιώργος Μάζης / Αστυφύλακας: Γιάννης Καπελέρης

Κλεό / Μάγκας 2: Πολύδωρος Βογιατζής

Σκλαβογιάννης / Διευθυντής Τραπέζης / Διοικητής / Ντε Κρεσύ: Δημήτρης Πετρόπουλος

Θωμάς Παπαδέλης / Σύμβουλος οικονομικών / Κάρλ: Γιάννης Νταλιάνης

Αλκμήνη / Σάσα: Δανάη Σαριδάκη

Ασπασία / μητέρα Καραμάνου: Καίτη Μανωλιδάκη

Λιάπκιν / Μόγιας / Πρίγκηψ Αρκάνωφ: Δημήτρης Μπίτος

Γερο-Στρατής / Υπηρέτης: Νίκος Καλαμό

Νίτσα / γυναίκα που τραγουδά / Αντιόπη: Λήδα Μανιατάκου

Μάγκας 1 / Παύλος / Νεαρός: Αλκιβιάδης Μαγγόνας

Κοσμική καλλονή / Πόρνη 2 / Συνοδός Γιώργου: Μπίλιω Μαρνέλη

Τσιγγάνα / Πόρνη 1 / Συνοδός Κλεό / Ελίζ: Κορίνα Κόκκαλη

Νάσος / Υπάλληλος / Τραπεζικός: Ανδρέας Νάτσιος

Γυναίκα συνοδός: Ελένη Χαλαστάνη

Μικρός Γιούγκερμαν: Άγγελος Πιλιτσίδης, Μάριος Σουμάτης, Αντώνης Στάμου, Φίλιππος Τάρλοου

Σύλβι: Θοδωρής Πιλιτσίδης, Δημήτρης Ντιμπιτζίδης, Δημήτρης Τατάκης

Ζωντανά παίζει μουσική η Λένα Χατζηγρηγορίου

a2

Πρώτη παράσταση: Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018, θέατρο Πορεία 

Ημέρες & ώρες παραστάσεων:

Τετάρτη & Κυριακή 19:00, Πέμπτη, Παρασκευή 20:00, Σάββατο 16:00 & 20:30

Διάρκεια: 180 λεπτά, με διάλειμμα

Τιμές Εισιτηρίων:

Τετάρτη (λαϊκή) VIP ζώνη: 20 ευρώ, Α’, Β’ ζώνη: 15 ευρώ, Γ’ ζώνη: 14 ευρώ

Πέμπτη έως Κυριακή: VIP ζώνη: 25 ευρώ, A’ ζώνη: 20 ευρώ, Β’ ζώνη: 17 ευρώ, Γ’ ζώνη: 14 ευρώ,

senior (άνω των 65): 17 ευρώ, φοιτητικό, νεανικό (κάτω των 22), ανέργων, ΑμεΑ: 15 ευρώ (σε συγκεκριμένες θέσεις της Α’ & Β’ ζώνης)

00000000

Ύψωμα 731

Από 18 Φεβρουαρίου 2019

Μια μουσικοθεατρική παράσταση για την αξία της ελευθερίας

«731 μέτρα πάνω από τον Άδη…»

Το 1941, στο Ύψωμα 731, ο ολιγάριθμος ελληνικός στρατός κατορθώνει μια συντριπτική νίκη επί του πολυάριθμου ιταλικού στρατού του Μουσολίνι, στην προσπάθεια του τελευταίου να καταλάβει την Ελλάδα. Στη μάχη που δόθηκε τα γεγονότα και οι αριθμοί αγγίζουν τη σφαίρα του παράδοξου όσον αφορά τον μικρό αριθμό των Ελλήνων οπλιτών αλλά και τους τρόπους με τους οποίους αντιμετώπισαν μία ιταλική επίθεση μυθικών διαστάσεων.

Στην παράσταση, με όχημα την αφήγηση των γεγονότων, η μάχη ανάγεται στο υπαρξιακό και ψυχικό πεδίο των ανθρώπων· εκεί όπου νικάει ο παράδοξος τρόπος σκέψης, αυτός  που αντιβαίνει στην κοινή αντίληψη και έρχεται σε σύγκρουση με τις εκάστοτε κρατούσες αντιλήψεις ή την κοινή λογική· εκεί όπου η νίκη του παράδοξου τρόπου σκέψης περιέχει ως κεντρική έννοια την αξία της ελευθερίας, απέναντι σε μια δύναμη, που αρχικά φαντάζει άτρωτη, και που προσπαθεί βίαια να εγκαθιδρύσει στο υπαρξιακό και ψυχικό πεδίο των ανθρώπων ένα πρότυπο κανονικότητας και ομογενοποίησης που τελικά μας απομονώνει από την ίδια τη ζωή. Πληροφορίες που αντλούνται από εφημερίδες και μαρτυρίες της εποχής, καθώς και συνεντεύξεις και απομνημονεύματα ανθρώπων που συμμετείχαν στη μάχη, μεταστοιχειώνονται σε μουσική, κίνηση και λόγο.

 1a

Συντελεστές:

Σύνθεση κειμένου: Άρης Μπινιάρης, Θεοδώρα Καπράλου

Σκηνοθεσία: Άρης Μπινιάρης

Σκηνικά – Κοστούμια: Πάρις Μέξης

Δραματουργική επεξεργασία: Θεοδώρα Καπράλου

Σύνθεση και εκτέλεση μουσικής: Βίκτωρας Κουλουμπής (μπάσο), Πάνος Σαρδέλης (τύμπανα), Χρήστος Γεωργόπουλος (κιθάρα)

Ερμηνεία: Άρης Μπινιάρης

Ημέρες & ώρες παραστάσεων:

Από 18/2/2019 έως 23/4/2019: Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00

Τιμές Εισιτηρίων:  VIP ζώνη: 18 ευρώ, A’ ζώνη: 16 ευρώ, Β’ ζώνη: 14 ευρώ, Γ’ ζώνη: 12 ευρώ, senior (άνω των 65): 14 ευρώ, φοιτητικό, νεανικό (κάτω των 22), ανέργων, ΑμεΑ: 12 ευρώ (σε συγκεκριμένες θέσεις της Α’ & Β’ ζώνης)

Εισιτήρια θα διατίθενται με προσφορά προπώλησης έως και την ημέρα της πρεμιέρας (18 Φεβρουαρίου): Εισιτήρια VIP ζώνης 14€, Α’ ζώνης 12€, Β’ ζώνης 12€ (αρχική τιμή 18€, 16€ και 14€ αντίστοιχα).

Διάρκεια: 70 λεπτά, χωρίς διάλειμμα

0000

Το θέατρο Πορεία ανακαινίστηκε, υπάρχει πλέον η υποδομή για τα άτομα με ειδικές ανάγκες, σύντομα θα εγκατασταθεί και αναβατόριο για να είναι το θέατρο πλήρως προσβάσιμο στα ΑΜΕΑ, ενώ προστέθηκαν περισσότερα καθίσματα και σύγχρονα μέσα που θα εξυπηρετήσουν τη λειτουργία των παραστάσεων.

Από το Σεπτέμβριο του 2017 δημιουργήθηκε ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα συνδρομών, με τρεις διαφορετικούς τύπους ετήσιας συνδρομής, δίνοντας την ευκαιρία στους θεατές του Θέατρου Πορεία να έρθουν σε επαφή με τους ανθρώπους της υποκριτικής, της σκηνοθεσίας και όσους ακόμη εμπλέκονται με κάθε τρόπο στη δημιουργία μιας παράστασης. Αποκτώντας συνδρομή – Μέλους, Φίλου ή Υποστηρικτή – ο θεατής γίνεται μέρος του κύκλου του Πορεία, απολαμβάνοντας μοναδικά προνόμια και βιώνοντας ξεχωριστές εμπειρίες.

Περισσότερες πληροφορίες για τις συνδρομές: https://poreiatheatre.com/content/members/

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=OE778zo8nMc

7a

Βασίλης Νάτσιος

Βασίλης Νάτσιος

"Ό,τι βλέπεις είναι αληθινό, ό,τι ακούς μπορεί να μην είναι"

...Γεννήθηκα στα μεγάλα κινηματογραφικά στούντιο και μεγάλωσα σε θεατρικές σκηνές και στα τηλεοπτικά πλατό. Από μικρός έκανα παρέα με όλες τις προσωπικότητες του πολιτισμού μας. Μαζί με τους δικούς μου ανθρώπους, με στηρίζουν συνεχώς, κυρίως με το έργο τους. Ωραία ιστορία, έτσι; Κρίμα που δεν είναι αληθινή! Πάντα μου άρεσε αυτή η εκδοχή. Χρειάζεται ένας μύθος να συντηρεί την πραγματικότητα. Οι δικοί μου μύθοι είναι έγχρωμοι, σινεμασκόπ και εξώφυλλο. Και συνεχίζουν να ζουν στο cosmopoliti…

ΣΧΟΛΙΑ

Your email address will not be published. Required fields are marked *